лип. 15

14.07.2020 р. в Рівненській обласній державній адміністрації відбулась робоча нарада за участю заступника голови Рівненської ОДА С. Подоліна, начальника УОЗ Рівненської ОДА О. Вівсянника, начальника ДЗ «СМСЧ №3 МОЗ України» О. Коцюбинського, заступника з економічних питань ДЗ «СМСЧ №3 МОЗ України» О. Конончук, заступників міського голови Вараської міської ради Б. Бірюка, Н. Зубрецької, начальника відділу майна комунальої власності міста І. Савченко. На нараді розглядались питання організації переходу закладу в комунальну власність, можливості прискорення даної процедури та вирішення питання фінансування закладу в перехідних період.

Керівництво області зауважило, що прикладе всі зусилля для вирішення питання часткового фінансування закладу на заробітню плату. Обговорено питання щодо звернення до органів центральної влади про фінансову підтримку закладу в перехідний період.

Начальник ДЗ «СМСЧ №3 МОЗ України» О. Коцюбинський доповів про ситуацію в колективі та можливі наслідки недофінансування закладу.

лип. 15

За тиждень з 06.07.2020 р. по 12.07.2020 р. в пологовому відділенні народилось 10 дітей, з них жителі сільської місцевості – 2 дітей.

На стаціонарне лікування поступило 50 хворих. Виписано 46 хворих.

Знаходиться на стаціонарному лікувані 61 хворий.

За минулий тиждень в ДЗ «СМСЧ №3 МОЗ України» взято 27 зразків ПЛР тестів, з них позитивні 2, в ЦПМСД – взято 125 зразків, серед результатів позитивних 13, є і позитивні результати медичних працівників. Зроблено 5 швидких тестів.

Проведено 397 досліджень на ІФА, з них 33 особи мають позитивні результати.

В закладі розпочаті роботи по інвентаризації майна на предачу ЗОЗ в комунальну власність територіальної громади м. Вараш.

В розпалі проводяться роботи по технічному облаштуванні інформаційної медичної системи.

лип. 10

Вже починаючи з 2015 року заклад перейшов на фінансуваня з міського бюджету.Дане рішення регламентоване змінами Бюджетного кодксу України в частині «Медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» та додатку №10 до Закону (перелік закладів ОЗ в т.ч. СМСЧ №3). Це делеговані повноваження оргаів центральної влади. Даної субвенції, враховуючи потужність, об’єм штатної чисельності працівників, об’єм надання клінічних та діагностичних послуг достатньо тільки на 50% від потреби. За погодженням депутатів та міського голови частину недостатнього фінансування забезпечувалось з міського бюджету (що б не втратити функціональні можливості закладу). Для цього щорічно затверджується програма «Здоров’я» міста. Позиція міської влади краще дофінансувати заклад, а ніж створювати ще одим комунальий заклад і мати з нами проблеми (як і майже у всії на сьогоді комунальних закладах).

Неодоразово ДЗ «СМСЧ №3 МОЗ України» формувало документи по передачі закладу в комунальну власність, але вони продовжували лягати в кабінетах мерії. Велись переговори та інтриги в місцевій владі, змінювались керівники міста (міський голова – скретарі).

На початку 2019 р.коли дійсно намітились переміни в реформуванні та фінансуванні вторинної ланки, заклад тоді звертався до міської влади про вирішення питання, а саме перехід в комунальну власність, тому що в 2020 р. вже має запрацювати «вторинка» по новій схемі фінансування. Це можливо тільки після перетворення закладу державного в комунальне некомерційне підприємство. Були надані повторно документи до органу місцевої влади, який згідно законодавства відповідальний за процес передачі та повинен контролювати цей процес. Це не відбувалось.

Після повторних звернень закладу, повторої подачі документів до МОЗ України для проходження процедури передачі, зобов’язання Вараської міської раду прийняти рішення зі змінами, нові рішення було прийнято Вараською міською радою в січні 2020 р. про згоду прийняття в комунальну власність ДЗ «СМСЧ №3 МОЗ України», з’явилось ключового розпорядження КМУ від 27.05.2020 р.№ 381 «Про передачу цілісного майнового комплексу у власність ОТГ м. Вараш».

Тому часу заключати договір з НСЗУ закладу не було, оскільки це може тільки власне комунальне некомерційне підприємство, яке ще не створено.

Тому фінансування закладу лягло на місцевий орган влади, який вже профінансував квітень та травень. Початок програми «Здоров’я» передбачало фінансуваня і на червень місяць.

Міський голова відмовляється фінансувати заклад, який надає впершу чергу допомогу населенню міста і згідно законодавства залежить від фінансування з міського бюджету. На це зобов’язують відповідні документи та розяснення до них: лист МОЗ України від 11.03.2016 р. №10.03.68/5910 на запит ДЗ «СМСЧ №3 МОЗ України» від 24.02.2016 р. Лист від 24.06.2019 р. № 16.1-13/5921/16435.

Тому колектив закладу прийняв рішення вийти з акцією протесту під стіни міської ради.  

лип. 10

 

Питання щодо «Чи надходило фінансування закладу в 200 млн. гривень в цьому році!?»

 

В цьому році з чисто міського бюджету було отримано на всі потреби закладу в тому числі частково на заробітну плату 21488,4 тис. грн. Але ще відсутнє фіансування на липень і наступні місяці. По субвенції з січня по березень місяць 8221,1 тис. грн.

Може 200 млн. і буде якщо починати рахувати з 2016 року, коли заклад перейшов на часткове фінансування з міського бюджету (до 01.04.2020 р.), а з квітня 2020 р. на 100% фінансове забзпечення. За 6 років – це мізер, оскільки бюджет нашого закладу формувався за принципом мінімальної потреби (1/4 від розрахованої потреби). На нас економили і що до утримання закладу так і на заробітній платі, в зв’язку з чим числьність персоналу за усі роки скоротилась від 900 чоловік до 520, скорочено кількість ліжок місць в стаціонарі з 295 на 200. Подальше скорочення в зв’язку з недостатнім фінансуванням може призвести до оптимізації відділень, створення обмеженої структури закладу, зменшення лікувально - діагостичних послуг. І все це під наполегливим тиском місцевої влади, відповідно фінансування.

Але були і приємні моменти, коли за період з 2015 р. по 2018 р. було закупленно ряд сучасного медичного обладнення, яке на сьогодні повністю функціонує, в звязку з чим проведені нові сучасні оперативні втручання, лікування та розширені діагностичні можливості. Все воно є і працює, неодноразово перевірено різними перевіряючими органами, в тому числі проведений держаудит 2019 – 2020 р., який не виявив в цьому плані жодних порушнь.

Проведено ряд ремонтних робіт: частини покрівель, сантехнічні роботи, ремонт амбулаторного прийому акушерсько – гінекологічного відділення, ряд господарських робіт. Але це знову мізерна частина з великої потреби. Щоб зберегти заклад, дати можливість йому розвиватись потрібні великі фінансові вливання, в тому числі предбання сучасного нового обладнення, проведення ремонтних робіт, забезпечення метрологічними послугами та іншими потребами: забезпечення киснем, роботою ліфтів, охороною, роботою транспорту, придбанням нових автомобілів медичного призачення і.д

Для цього 200 млн. на 6 років а це - капля в морі. Мінімальна потреба закладу сьогодні 60 млн. грн на рік. Це реальна потреба, яка не забезпечена.

лип. 09

За повідомленням начальника ДЗ «СМСЧ №3 МОЗ України» відбулась телефонна розмова з начальником УОЗ Рівненської ОДА Олегом Вівсянником, по результатам зустрічі керівництва області з МОЗ України щодо фінансування закладу в перехідний період.

Як стало відомо МОЗ Україи відмовилось фінансувати заклад в перехідний період в комунальну власність. В звязку з чим має відбутись розширена нарада по даному питаню з залученням закладу ОЗ, та органу місцевої влади. Про дату і час буде повідомлено пізніше. Продовжуються пошуки шляхів вирішення фінансування закладу.

Сторінка 1 із 46